nedeľa 13. decembra 2015

[Knižný Advent] Typické Vianoce

Autor projektu je Adrián z Universe of Wonderful Books
Vianoce sa už pomaly blížia, stres z toho že nič nestihnem pripraviť začína, písomkové obdobie od zajtra v plnom prúde a samozrejme aj radosť z tohto krásneho obdobia roka už sa začína prejavovať! :3 A keďže som sa rozhodla zapojiť do tohto vianočného projektu, aby som na blogu navnadila vianočnú atmosféru, dnešná téma je: Ako trávite Vianoce vy? 

My väčšinou stromček zdobíme deň pred Štedrým večerom a každý rok sa snažíme ho vyzdobiť v iných farebných kombináciach než rok predtým. Tento rok by sme chceli mať červeno-bielo-sivý (teda aspoň myslím). 23.decembra ešte povyzdobujeme aj zvyšok domu a na Štedrý večer sa staráme už len o jedlo, posledné úpravy a samozrejme darčeky. Cez deň pozeráme so sestrou rozprávky a snažíme sa dodržať pôst. Tento rok by sme okrem iného chceli variť už aj my, tak uvidíme. Na večeru máme typické vianočné jedlá až na kapra. Namiesto neho máme buď pstruha alebo lososa. Zo zvykov dodržiavame dávanie peňazí pod obrus, prestieranie na stôl o jednu osobu naviac a prekrojenie jablka. Na Vianoce sa snažíme celá rodina navnadiť aj tú vianočnú atmosféru. Veď Vianoce sú hlavne o tom, aby sme strávili pokojné dni v kruhu rodiny, nie? A po večeri ideme do obývačky, kde sa už rozdávajú darčeky. Ak mám pravdu povedať, radšej tie darčeky dávam. Nevravím to preto, lebo je pekné to počuť od druhých ľudí, ale mám preto aj svoje dôvody. Mne osobne sa ľahšie prejaví radosť keď vidím niekoho iného šťastného, takže sa viac teším keď tie darčeky dávam ako dostávam. Niežeby som sa nikdy z darčekov netešila alebo tak, ale nerada ukazujem svoje pocity takže moja radosť v tomto prípade vypadá trochu smiešne! :D

A to by bolo asi všetko k mojím Vianociam. Ako ich trávite naopak vy? Radšej darčeky dávate alebo rozdávate? :)
Vaša Cherry Bee

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...