streda 13. mája 2015

[Recenzia] Punková princezná je opäť na scéne!

Punková princezná sa vracia


Autor: Dominika Potušová
Žáner: YA, romantika
Počet strán: 280 strán
Rok vydania: 2015
Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ
Séria, diel: Punková princezná, 2/2

Anotácia:
Pokračovanie bestselleru Punková princezná (2008) mladej talentovanej autorky. Karolína alias Punková princezná je obklopená skvelou rodinou, má malého synovca, priateľa, prácu aj kapelu, dokonca sa osobne pozná s hviezdami hudobnej scény. Čo viac si ešte môže priať? Azda len to, aby jej šťastné obdobie trvalo večne. Ibaže to by Jakub nemal tráviť toľko času s Teniskou, v časopisoch by nemali kolovať znepokojivé správy o Davidovi, mama so sestrou by nemali konať za jej chrbtom a sama Karolína by nemala kričať na Dustyho. A prečo vlastne Bendži s ulízanými vlasmi predáva mobilné telefóny?


Recenzia (alebo môj názor na knihu):
Nemusím hovoriť, ako veľmi ma potešilo, že Dominika sa rozhodla napísať aj pokračovanie. Zo začiatku som mala z neho obavy, pretože nie vždy je pokračovanie také dobré ako predchádzajúci diel. Ale ďalšia Punková princezná ma príjemne prekvapila!
Reči, že slovenskí spisovatelia nevedia písať sú len také fámy. Vedia, ale určite nie všetci. Našťastie Domča patrí k tým, čo sa mi ich štýl písania páči. Punková princezná sa vracia je už napohľad úplne odlišná ako prvá časť. Tentokrát autorka nepísala ako denníčkovské zápisky, ale rovno písala. Trochu mi vadilo, že tam neboli aspoň kapitoly. Ale zase boli tam ako-také odseky, takže zas taký veľký problém to nebol.
Jednotku som čítala síce veľmi dávno, ale Karolína zostala v mojej pamäti ako celkom milá osôbka. Bol pre mňa šok, keď proste polku knihy na všetkých ziapala a bola nepríjemná. Preto sa môj názor na ňu trochu pozmenil, ale koniec to aj tak napravil. Najlepšia časť knihy je pre mňa rozhodne koniec, kde je na vysokej škole. Ale za to zvyšok bol poprepletaný všakovakými problémami, s ktorými sa musela vysporiadať. Bolo to písané naozaj dobre a pútavo, že som stránky len tak obracala a chcela som vedieť, ako sa to ďalej vyvinie. Do príbehu prišli aj nové postavy, ku ktorým som si veľmi vzťah nevytvorila. A čo sa týka tých starých, tak to bolo také zmiešané. Keďže Karolína bola nepríjemná, tak aj oni boli nepríjemní, ale o kus menej než ona.
Aj keď si myslím, že prvá časť bola proste lepšia, ani pokračovanie nebolo také zlé. A čo sa týka obálky, tak aj tu sa prikláňam viac k jednotke. Prečo, to vám asi nevysvetlím, pretože v tomto prípade ani sama neviem! :)

Celkové hodnotenie:

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...