piatok 28. novembra 2014

[TAGs] Liebster Award Tag

Ahojte, knihomoli! :) Áno, som tu zase a tentokrát už veľakrát omieľaním Liebster Award Tagom. Keďže ma do neho nominovala Sissa z Books are our life, tak som sa rozhodla účastniť ho (a aj preto, že toto bolo po prvýkrát, že ma niekto nominoval ^_^). A teraz k pravidlám alebo podmienkam (nazvite si to ako chcete :D)
1.: Napísať o sebe 11 faktov (začína to dosť narcisticky :D)!
2.: Odpovedať na 11 otázok!
3.: Zatagovať 11 5 blogerov pod 200 odberateľov do tohto tagu (pozmenila som to, pretože 11 mi príde príliš veľa)!
4.: Napísať aj 11 vlastných otázok pre zatagovaných!

11 faktov o mne:
1. Moje celé meno je Alžbeta.
2. Najobľúbenejšia farba je čierna a červená-
3. Zbožňujem orieškovú čokoládu.
4. Milujem čaj, najmä čierny čínsky.
5. Chcela by som sa naučiť hovoriť japonsky a írsky.
6. Študujem na bilingválnom gymnáziu.
7. Rada nosím svetríky! :3
8. Na Vianoce by som chcela čítačku.
9. Počúvam Imagine Dragons, soundtracky z filmu a rozprávok, moderné orchestrálne piesne a k-pop.
10. Okrem písania a čítania, ešte rada tancujem.
11. Nerada píšem fakty o sebe!

Otázky a odpovede:
1.: Ako si sa dostala k blogovaniu?
Môj úplne prvý blog som si musela založiť, pretože to bola ako domáca úloha z informatiky v nejakom 6. ročníku na ZŠ. Ale vtedy ma to vôbec nechytilo, takže sa ten blog už pravdepodobne zrušil. No a minulý šk. rok ma odrazu z nudy napadlo, že by som chcela mať blog! :D A v mojej šialenej mysli sa tento nápad ujal a tadáá, už ho mám vyše polroka a nehorázne ma to baví (aj keď teraz je už času menej než ho bolo :/)!

2.: Obľúbená kniha?
Myslíš, moja najobľúbenejšia kniha, ktorú milujem viac ako orieškovú čokoládu?? Hmm, odpoveď vás určité "prekvapí" a určite ste to "nečakali"! :D Je to .....(chvíľka napätia)........ Mesto skla! :3 Toto je môj najobľúbenejší diel (zatiaľ) z celej série a aj séria je jedna z mojich srdcoviek, takže asi žiadne veľké prekvapenie, keďže som to už omieľala asi aj stokrát! 

3.: Si spokojná so svojim menom? Keď nie, aké meno by si chcela?
Určite nie. Neznášam svoje celé meno (našťastie som si vymyslela celkom fajn prezývku)! Proste nepáči sa mi, síce neviem prečo, ale je to tak. Ale v anglickom, japonskom, nemeckom a francúzskom preklade sa mi páči. :) A ako by som sa chcela volať? Asi Emma.

4.: Traja najlepší spisovatelia/spisovateľky?
Prvá je Cassie, druhý je Green a tretia je slovenská autorka Zuzka Šulajová! :3 Ich úplne zbožňujem, všetkých troch rovnako aj keď menšie rozdiely medzi nimi sú.

5.: Čo absolútne nenávidíš na blogeroch?
Ťažká otázka. Keď ja ostatných knižných blogerov mám rada a ak nie, tak jednoducho na ich blogy nechodím. Aká jednoduchá matematika! :D

6.: Aké slovo ťa napadne, keď niekto povie zábava?
Zábava? Nejaká random párty Magnusa Banea!

7.: Chcela by si byť slávna?
Aj hej. Tak chcela by som byť spisovateľka a ako spisovateľka by som chcela, aby moje knihy boli známe. Ale zas tak slávna, že by chodili za mnou davy fanúšikov, hrabali by sa mi v súkromí, tak takú slávu rozhodne nechcem! Len takú znesiteľnú slávu.

8.: Tri obľúbené knihy, filmy, pesničky a skupiny?
Knihy (séria sa ráta ako jedna kniha, ok?): The Mortal Instruments, Harry Potter, Will Grayson, Will Grayson a pridávam aj bonus - Štěstí ve stínech
Filmy: Čarodejník z krajiny Oz, Harry Potter a dary smrti Part 1, Frozen
Pesničky: Hanging Tree, 1004 od B.A.P a Divenire od Ludovica Einaudiho
Skupiny: B.A.P, Sum 41 a Block B

9.: Aký je tvoj obľúbený youtuber?
Jednoznačne TheMadKyo, pretože po pozretí jej videí sa váľam od smiechu ešte hodnú chvíľu. A môj obľúbený Booktuber je Sasha Alsberg. Proste jej videá sú TOP, aj keď občas mám problémy jej  rozumieť, pretože niekedy hovorí poriadne rýchlo a ja nejako za ňou nestíham s mojou angličtinou.

10.: Zvládla by si byť vegetariánkou? 
Myslím, že nie. :D Pretože tam by som musela jesť aj varenú zeleninu, ktorú neznášam. I keď každý druh mäsa nejem ani teraz, takže ani čisto mäsožravec by som nemohla byť. Takto ako to je, mi úplne vyhovuje! :3

11.: Akú knihu si čítala a. naposledy, b. ako prvú?
Naposledy som čítala Odysea od Homéra a to presne pred polhoďkou. A konečne som to dočítala a spracovala. Verte mi, bolo to ťažké dočítať!
A ako prvú to bola taká detská kniha, kde som musela dopĺňať slová podľa obrázka. Vždy, keď som prišla zo školy, tak som si sadla do kuchyne a babke som ju nahlas čítala. Ach, tie zlaté časy!

Moje otázky:
1. Prečo si si založila blog?
2. Aká je tvoja najobľúbenejšia knižná séria a prečo?
3. Tvoj názor na povinné čítanie?
4. Tvoja najobľúbenejšia postava zo všetkých tvojich obľúbených postáv? Prečo je to zrovna tá postava?
5. Radšej čítaš série alebo stand-alone knihy?
6. Od ktorého autora by si mali čitatelia prečítať aspoň jednu knihu? Prečo?
7. Ako vyzerá miesto, kde si zvyčajne čítaš?
8. Čítaš knihy aj v angličtine? Ak áno, tak prečo?
9. Aká je tvoja najobľúbenejšia klasika (môžeš napísať aj prečo)?
10. Tvoj najobľúbenejší seriál?

A koho som zatagovala do tohto TAGu? :)
1. Falot Pointilleuse z blogu Falot Pointilleuse & Books
2. Majku z blogu Addicted to books
3. Knihomolku Nell z blogu Knihomolno
4. Reu z blogu Prázdna strana
a 5. Foxy z blogu Dany Books

Dúfam, že sa vám TAG páčil a blogerky, ktorých som určila sa aj zúčastnia. :) Vaša Cherry Bee

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...