piatok 1. augusta 2014

Mesačná chvastačka - Júlové zlatíčka 2014

Autorom tohto meme je Judit :)
V Mesačnej chvastačke ide o to, aby sme zhrnuli, aké nové prírastky
pripudli do našej knižnice!

Kúpené knihy
V mesiaci júl, mi pribudlo presne päť kníh. A znovu boli všetky kúpené. Prečítala som z nich tri knihy, jednu som začala čítať a do tej poslednej som sa už pustila. Určite ste už zvedaví, ktoré knihy mi pribudli minulý mesiac, tak poďme na to! :)

Všetky úlovky krásne pokope. 

Mesto stratených duší
Keďže som obrovský fanúšik The Mortal Instruments, tak ani predposledný diel série mi nesmel chýbať. Piaty diel oproti ostatným dielom, je o trošku hrubší, ale čítal sa rovnako ľahko ako aj celá séria. Tento diel sa mi mimoriadne páčil a už sa nemôžem dočkať šiesteho diela, ktorý bude určite mega finále. Čo iné by sme od Cassandri čakali, no nie?



Mechanická princezná
Tak na posledný finálny diel Pekelných strojov som sa veľmi tešila a čo najrýchlejšie som sa na ňu aj dostala. Žiaľ, počas čítania mi tam všetky postavy začali liezť na nervy, príbeh a zápletka mi vôbec neprišla zaujímavá. Neviem, čo sa to so mnou porobilo, ale od CC som čakala oveľa viac. Nudila som sa pri nej, takže som ju doteraz nedočítala a myslím, že v najbližšej dobe ani nedočítam. Veľmi ma Mechanická princezná sklamala. Aspoň som sa znovu presvedčila, že TMI je lepšia séria ako TID.


Veľký Gatsby
Tak toto bola moja prvá dočítaná klasika. Fakt! Úprimne, kvôli filmu som od knihy čakala niečo viac než v nej bolo. Ale stále môžem povedať, že príbeh Jaya Gatsbyho stále zbožňujem, i keď kniha ma veľmi nebavila. Nuž a obálka knihy sa mi tiež veľmi nepáčila, takže hodnotenie z mojej strany je čisto premier.


Odviaž sa!
Áno, aj ja som musela podľahnúť tomuto letnému hitu. Zatiaľ som nevyplnila ano polovicu z úloh, ale už som stihla aj zmoknúť! :-D Na fotke nieje ešte veľmi poškodený, pretože som sa do jeho ničenia nechcela pustiť kvôli tejto chvastačke. Chcela som, aby ešte vyzeral v dobrom stave ako čisto nový. Ale po dnešku to tak určite nebude! Keď budem hotová, tak určite napíšem článok s jeho dokumentáciou. ^_^


Charlieho malé tajomstvá
Tak toto bola skvelá kniha. Charlieho malé tajomstvá je o prvom stredoškolskom roku a hlavná postava nám ho približuje v podobe listov. A toto sa mi na tom najviac páčilo. Formu listov som ešte u žiadneho autora nevidela. Samotný Charlie mi občas prišiel dosť detinský na svoj vek, čo mi mierne vadilo. Obálka knihy je podľa mňa strašná, ale to môžete videť aj sami. :)



A to by bolo všetko. Dneska som bola troška skúpa na slovo, takže za to sa ospravedlňujem. A aké skvelé kúsky pripudli vám v mesiaci júl? :-)

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...