nedeľa 13. júla 2014

Mortal Instruments Challenge #zaJÚL

Autorom tohto projektu je Kristy z Čítaj a môžeš byť kým chceš !
Úvodný článok nájdete TU!

Máš pocit, že Cassandra mala celú sériu ukončiť tretím dielom - Mestom skla?

Určite nie! Posledné tri časti, ale najmä piata časť tejto dokonalej série je stredobodom nespokojnosti niektorých fanúšikov. Lenže prvé dve časti a posledné dve časti treba vnímať ako dve odlišné série, len s tými istými postavami, ale s inou zápletkou. 
Podľa mňa, stupňovanie akcie v posledných dvoch dielov je rovnaký ako pri tých prvých. Mesto kosti a Mesto padlých anjelov bol len taký úvod do nového prostredia a poriadnu akciu dostaneme len na konci kníh s poriadnym cliffhangerom na konci. Mesto popola a Mesto stratených duší je už lepšie pokračovanie série a akciu dostaneme vo väčšom množstve, samé zápletky a poriadne tuhnutie krvi. A čo horšie, konce nám už vôbec neadajú pokojný spánok. A posledné časti Mesto popola a Mesto nebeského ohňa je megaúžasné a obrovské finále. Stránky čítame jedna za druhou, zvraty na každom kroku a v mojom prípade aj slzy v očiach. 
Takže čo dodať, Nástroje smrteľníkov má asi preto šesť dielov, lebo Cassandra pravdepodobne uznala za vhodné, aby z trilógie spravila hexalógiu. 

ZDROJ

Zdroj obrázka



Zdroj (iba obrázka)















Ak by ste si chceli prečítať moju odpoveď na predchádzajúcu otázku, stačí kliknúť sem! :)

2 komentáre :

  1. Úplne s tebou súhlasím :). Navyše ja si neviem a ani si nechcem predstaviť, že by to skončilo trojkou o.O :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja mám pocit, že to mala ukončiť tretím dielom... teda občas mám taký pocit. Ďalšie dva diely už nemajú to, čo predošlé, ale napriek tomu sa mi dobre čítali/čítajú (som na pätke). CC je proste úžasná autorka a jej písanie zbožňujem.

    OdpovedaťOdstrániť

...