utorok 1. júla 2014

Mesačná chvastačka - Júnové zlatíčko 2014

Autorom tohto meme je Judit :)
V Mesačnej chvastačke ide o to, aby sme zhrnuli, aké nové prírastky
pripudli do našej knižnice!
Knihy, ktoré som dostala
Túto mesačnú chvastačku by som skôr nazvala Malé podelenie sa s čitateľmi o novom prírastku. Tento mesiac som mala menší deficit kúpených kníh, resp. nekúpila som si vôbec žiadnu knihu. Ale predsa len, jeden úlovok som ulovila. Ide o knihu, ktorú som dostala od našej školy na oceňovaní žiakov. A mňa tento rok ocenili za to, že som vzorne reprezentovala školu :). Ale dosť bolo kecov na úvod, teraz vám predstavím tohto mesačného nováčika v mojej osobnej knižnici!

Moja hŕba kníh za tento mesiac :D

Temné vízie - Zvláštna sila
Ide o prvý diel tejto série od autorky L. J. Smith, ktorá má na svedomí Upírske denníky. Úprimne nečítala som ich, takže neviem, aký je štýl písania tejto autorky. Ale na Temné vízie sa rozhodne veľmi teším, aj keď neviem čo od toho čakať. Obálka sa mi celkom páči, i keď nepatrí k nejakým grafickým skvostom. Anotáciu som radšej nečítala, pretože toto mi príde ako kniha, pri ktorej bude lepšie, ak anotáciu vynechám. Máte niekto s touto sériou skúsenosti? :)

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...