štvrtok 26. júna 2014

On my Wishlist ... #4


Autorom tohto meme je Book Chick City :)
Cieľom je uverejniť knihy, ktoré by sme chceli mať vo svojej knižnici!
Je tu štvrtý diel meme On my Wishlist, ktorý si získal moje sympatie. Môj zoznam aké knihy by som chcela mať, je už dosť veľký, takže som ani nevedela, ktorú knihu by som vám mala ako prvú predstaviť. Nakoniec bitku vyhrala kniha Netopierí muž. Autorom knihy je Jo Nesbo, ktorý vraj píše najlepšie detektívky. A keďže konečne vyšiel prvý diel série o detektívovi Harrym Holeovi, tak som začala po nej veľmi túžiť, pretože som chcela začať čítať sériu od prvého dielu :).

Anotácia:
Prvý prípad s detektívom Harrym Holeom sa odohráva v Austrálii. Inšpektora vyslali na opačný koniec sveta, aby sekundoval miestnemu policajnému zboru pri objasnení vraždy nórskeho dievčaťa. Okrem toho sa má zbaviť problému s alkoholom a dostať sa z psychických ťažkostí. Pri autonehode totiž jeho vinou zomrel kolega. Harry Hole však nevie sekundovať. Preberá iniciatívu len čo zistí, že nejde o jedinú vraždu, ale že má dočinenia s masovým vrahom. Postupne preniká do prostredia drogových dílerov, prostitútok, cirkusantov a boxerov. Čas sa kráti a netopier - symbol smrti aborigénov - rozprestiera krídla nad ďalšími obeťami. 




1 komentár :

  1. Nerada odpovedám pod komentáre, lebo to aj tak číta len málokto :) tak ti teda píšem na stránku.. Nádherné tvory kniha je síce iná než film ale nech ťa to neodradí, predsa len je tam niekoľko rovnakých vecí a kniha je sto krát lepšia :)

    OdpovedaťOdstrániť

...