piatok 25. apríla 2014

30 Day Book Challenge - Day 12

Day 12 - A book you love but hate at same time


Kniha, ktorú neznášam, ale milujem zároveň je (znova) spomínané dielo Na vine sú hviezdy. Ja viem, spomínala som to už trikrát, ibaže je to tak! :-D 
Čo na nej toľko milujem? 
Tak určite príbeh! Vážne, bol skvelý a chytil ma za srdce. Ale myslím si, že negatívny ohlas určitých ľudí nie je oprávnený, pretože som ešte od nich nepočula normálny dôvod. Ďalšia vec, ktorú na tej knižke milujem, sú postavy. K Hazel ako k hlavnej postave som mala taký neutrálny vzťah. Čo sa týka Augustusa tak to je niečo iné. Obľúbila som si ho, jeho vlastnosti a správanie. Kniha má byť aj sfilmovaná, tak sa na to teším. S výberom hercov som tiež spokojná.
A teraz poďme na to, čo neznášam na tejto knihe:
Rozhodne neznášam jej koniec. Vôbec som to tak nechcela a ako som spomínala v recenzii na ňu, za jej koniec som sa na Johna Greena pekne naštvala. Proste ešte som sa s takým koncom nezmierila a v najbližšej dobe tiež nie. A to som čítala minulé leto!

Kto čítal knihu, tak vie čo to znamená alebo to môže vedieť aj ten, kto žije vo
svete plnom spoilerov :-D
Trailer na film si môžte pozrieť TU! :-)

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...