streda 16. apríla 2014

30 Day Book Challenge - Day 3

Day 3 - Your favorite series


Moja najobľúbenejšia knižná séria je The Hunger Games od Suzanne Collins. Táto knižná séria je vlastne trilógia a myslím si, že ju pozná každý. Prvá časť sa volá Hry o život (The Hunger Games), druhá časť je Skúška ohňom (Catching Fire) a tretia časť je Drozdajka (Mockingjay). Moje obľúbené postavy sú Peeta, Clove, Finnick, Johanna a Haymitch. Rozhodne som nemala rada Katniss, tá mi celú knihu liezla hore krkom. Sériu som prečítala úplne celú a mám v pláne ju prečítať znova, ale v angličtine. 

The Hunger Games v slovenskom vydaní

Tu mám všetkých šesť krások vedľa seba :)

The Hunger Games v anglickom vydaní


Druhá najobľúbenejšia knižná séria je celosvetovo známa Harry Potter. Čítala som ju pred dvoma rokmi a zamilovala som si ju. A tak trochu som do toho blázon, pretože hrávam na Pottermore. Táto knižná séria o mladom čarodejníkovi asi učarovala každému. Medzi moje obľúbené postavy patria Ron, Hermiona, Ginny, Luna, Bellatrix, Snape a Voldemort. Harry Potter mi ako postava vôbec nesadla a od piateho dielu ho nemôžem vystáť. Keby niekto nevedel do série patria knihy: 1. Harry Potter a kameň mudrcov, 2. Harry Potter a tajomná komnata, 3. Harry Potter a väzeň z Azkabanu, 4. Harry Potter a ohnivá čaša, 5. Harry Potter a Fénixov rád, 6. Harry Potter a polovičný princ a posledné 7. časť je Harry Potter a dary smrti. Moja najobľúnejšia kniha o Harrym Potterovi je posledná časť. Ešte Rowlingová vidala aj niekoľko doplnkových čítaní k tejto sérii a to napríklad Rozprávky Barda Beedla. 

Keďže je večer tak sa mi nechcelo vyberať všetkých sedem kníh, tak som vám odfotila len Rozprávky Barda Beedla :)

Aká je vaša obľúbená knižná séria? :-) Píšte do komentárov ...

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...