pondelok 14. apríla 2014

30 Day Book Challenge - Day 1

Day 1 - Best book you read last year


Dosť dobré knihy som  minulý rok čítala asi tri. Z toho dve tu už boli spomenuté ako recenzie a to: Erebos a Na vine sú hviezdy. Tá tretia je od Stepheny Mayerovej Hostiteľ. Pred tým som videla film a povedala som si, že si prečítam aj knihu. Predsa len, čitatelia sa vedia lepšie vžiť do deja. Kniha ma uchvátila a na to, že je dosť hrubá, som ju prečítala za štyri dni. Moja najobľúbenejšia postava nebola Mellanie, ale Vanda. Páčil sa mi jej charakter a celkovo Duší. Pri čítaní som sa dosť zamýšľala nad vecami ohľadom tejto planéty a jej pokračovania. Takže Hostiteľ patrí k TOP 3 knihám roku 2013!! :-)

Design knihy bol podľa filmu :)

A aká bola najlepšia kniha, ktorú ste čítali minulý rok? :-) Píšte do komentárov ...

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

...